Cinta Dalam Rahsia

Jatuh..
Ku jatuh dalam rasa..
Yang telah ku tinggalkan jauh..
Mengapakah datang kembali
Atau ia tak pernah pergi..

Rahsia..
Ku jatuh dalam cinta..
Tak pernah ku kata padanya..
Mungkin ini suatu cara..
Ku harap kau kan mendengarnya..

Biarkan hati ini mencipta lagu kita..
Biarkan hati ini Cinta Dalam Rahsia..

Ooooo..

Ku tak mungkin meluahkan
rasa kerana..
Kita tak sempurna
tuk jadi berdua..
Ingin ku terbang lebih tinggi
bersamamu..
Namun sayapmu bukan untuk diriku..

Jatuh ..
Ku jatuh dalam rasa..
yang telah kutinggalkan jauh..
Mengapakah datang kembali..
Aku masih Cinta Dalam Rahsia..



lirik/muzik by,

Intan Nor Saina

11 comments:

  1. berwajah baru ada klasss....best la lagu cinta dalam rahsia tu,sebak hati ini mendengarnya..

    ReplyDelete
  2. tq amir..ish2 nape sampai sebak tu..saba..saba..:)

    ReplyDelete
  3. nak dgr gi dkt my space intan.

    ReplyDelete
  4. generations sebak intan dah khawin wwhhuuuaa!!! hehehe gurau je..

    ReplyDelete
  5. rahizal nak denga lagu ni boleh bukak kat sini www.myspace.com/intannorsainamusic

    ReplyDelete
  6. dah kawin tapi status bujang...he..he gurau jer...

    ReplyDelete
  7. pernah dengar lagu nie dalam myspace kawan yang dah add intan sedap dengan gitar..peh... bila lak nak menang anugerah... masih sempat nak maju... terukan...

    ReplyDelete
  8. kesilapan teruskan bukan terukan

    ReplyDelete
  9. cam best lagu ni.. hehehe...

    ReplyDelete